مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1396 ساعت 15:202017-06-23سياسي

امام جمعه موقت سمنان:
 نقشه های استکبار در خاورمیانه و فلسطین شکست خورده است


امام جمعه موقت سمنان با اشاره به سیاست های دنیای استکبار در خاورمیانه و ماجرای اشغال و غصب سرزمین های فلسطینی گفت: نقشه های دنیای استکبار در خاورمیانه و فلسطین شکست خورده است.

- امام جمعه موقت سمنان: نقشه های استکبار در خاورمیانه و فلسطین شکست خورده است امام جمعه موقت سمنان با اشاره به سیاست های دنیای استکبار در خاورمیانه و ماجرای اشغال و غصب سرزمین های فلسطینی گفت: نقشه های دنیای استکبار در خاورمیانه و فلسطین شکست خورده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر عبدوس همزمان با آخرین جمعه سال در جمع نمازگزاران سمنانی اظهار کرد: استکبار در یک قرن اخیر همواره به دنبال ایجاد یک پایگاه برای خود در منطقه بوده اما همه نقشه های آمها برای خاورمیانه جدید شکست خورده است.

وی با تقدیر از حضوز مردم ایران در راهپیمایی امروز تصریح کرد: در سایه اتحاد و همدلی است که دنیای اسلام می تواند بر نقشه های شوم دشمنان اسلام ناب محمدی فائق شود.

امام جمعه موقت سمنان با بیان این که دنیای استکبار برای تامین منافع خود به دنبال ایجاد پایگاه در خاورمیانه بود، افزود: آمریکا و دنیای استکبار با ایجاد رژیم اشغالگر قدس به دنبال تامین منافع خود و چپاول سرمایه های مسلمانان منطقه بوده و از همین رو از همان 70 سال قبل در پی طراحی جایگاهی برای خود در خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه موقت سمنان:
 نقشه های استکبار در خاورمیانه و فلسطین شکست خورده است

امام جمعه موقت سمنان:
 نقشه های استکبار در خاورمیانه و فلسطین شکست خورده است