مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1396 ساعت 15:152017-06-23سياسي

جوانی: در حمله موشکی سپاه 170 فرمانده داعش در دیرالزور به هلاکت رسیدند


مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ایران اسلامی کانون الهام بخش ملت ها شده و به برکت انقلاب اسلامی در سراسر انتفاضه ها شکل گرفته است.

- جوانی: در حمله موشکی سپاه 170 فرمانده داعش در دیرالزور به هلاکت رسیدند مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ایران اسلامی کانون الهام بخش ملت ها شده و به برکت انقلاب اسلامی در سراسر انتفاضه ها شکل گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یدالله جوانی در جمع راهپیمایان روز قدس در ایلام اظهار داشت: 38 سال پیش امام خمینی(ره) با درایت و دوراندیشی جمعه آخر سال را روز قدس اعلام کردند و امروز در سراسر جهان این روز به روز اسلام، روز امت اسلامی و روز دفاع از ممستضعفان جهان تبدیل شده است.

وی با بیان این که نامگذاری روز جهانی قدس دستاوردی بزرگ پس از پیروزی انقلاب اسلامی است ، تصریح کرد: نگاه امام مبنای عمل جمهوری اسلامی واقع شد و در اولین روزهای پیروزی انقلاب سفارت اسراییل را به سفارت فلسطین تبدیل و در آن فضا امام روز جهانی قدس را اعلام کردند و ایران اسلامی کانون الهام بخش ملت ها شد و انتفاضه ها شکل گرفت.

وی با تاکید بر این که تصرفات اسراییل بعد از پیروزی انقلاب متوقف شد و جریان های مقاومت و حزب الله لبنان شکل گرفت ، ادامه داد: امروز وقتی صحنه را نگاه می کنیم رژیم صهیو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانی: در حمله موشکی سپاه 170 فرمانده داعش در دیرالزور به هلاکت رسیدند

جوانی: در حمله موشکی سپاه 170 فرمانده داعش در دیرالزور به هلاکت رسیدند