مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1396 ساعت 13:352017-06-23سياسي

اقتدار سپاه در برخورد با تروریست ها شور دیگری در راهپیمایی روز قدس آفریده است


نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی ضمن قدردانی از اقتدار نیروهای مسلح در برقراری امنیت کشور، گفت: اقتدار سپاه در برخورد با تروریست ها امسال شور دیگری در راهپیمایی روز قدس آفریده است.

- حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در حاشیه راهپیمایی روز قدس در در گفت و گو با ایسنا با اشاره به برقراری امنیت کامل در کشور، اظهار کرد: امروز این ملت با حضور پر شور خود در راهپیمایی روز قدس، به رسم قدردانی از مقام معظم رهبری و اقتدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حماسه ای دیگر آفریدند.

وی با تاکید بر اینکه خون شهدای مظلوم مدافع حرم و حادثه تروریستی حمله به مجلس شورای اسلامی و حرم امام راحل(ره) هدر نمی رود و نیروهای امنیتی اجازه کارشکنی به خرابکاران را نمی دهند، ادامه داد: تفاوت راهپیمایی امسال با سال های گذشته این است که پس از اقتدار نیروهای سپاه و نظام اسلامی، اقتدار و عزت ملت ایران به دنیا نشان داده شد.

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: این حرکت نظامی سپاه پاسداران، علاوه بر اقتدار نظامی، اقتدار سیاسی کشورمان را نیز بالا برد و تمام دنیا فهمیده است که ملتی قوی و قدرتمند هستیم و هرجا را که اراده نماییم، نشانه می گیریم.

آیت الله یعقوبی خاطرنشان کرد: امید است با توجه به وقایع گذشته و حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس، سردمداران اسراییل و آمریکا و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتدار سپاه در برخورد با تروریست ها شور دیگری در راهپیمایی روز قدس آفریده است

اقتدار سپاه در برخورد با تروریست ها شور دیگری در راهپیمایی روز قدس آفریده است