مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1396 ساعت 13:052017-06-23بين الملل

رییسی: پیام حمله موشکی این بود که در برابر تعرض به کشورهای اسلامی ساکت نخواهیم نشست


گروه های تکفیری دستمایه کشورهای استکباری هستند، این گروه ها برای کشتار در کشورهای اسلامی به وجود آمدند تا مردم، فلسطین را فراموش کنند و این فتنه بزرگ کشورهای اسلامی را درگیر خود کرده است.

- رییسی: پیام حمله موشکی این بود که در برابر تعرض به کشورهای اسلامی ساکت نخواهیم نشست " گروه های تکفیری دستمایه کشورهای استکباری هستند، این گروه ها برای کشتار در کشورهای اسلامی به وجود آمدند تا مردم، فلسطین را فراموش کنند و این فتنه بزرگ کشورهای اسلامی را درگیر خود کرده است.

تولیت آستان قدس رضوی گفت: فلسطین مساله ای گروهی و حزبی نیست که برخی می خواهند مساله آن را تا این حد تقلیل دهند، مساله فلسطین مساله قطعه ای از خاک و حمایت از جمعیتی خاص نیست بلکه آزمایشگاه تعهد بشریت و آرمان های اخلاقی، انسانی و الهی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رییسی ظهر امروز در جمع راهپیمایان قمی در مصلی قدس، با بیان اینکه ملت ایران امروز جلوه دگرخواهی را در پرتو خداخواهی به نمایش گذاشتند اظهار کرد: ماه رمضان ماه توجه به خدا و توجه به دیگران در پرتو توجه به خدا است.

وی با تاکید بر اینکه ادعیه ماه مبارک رمضان به انسان سالک می آموزد که در این ماه پربرکت تنها خود را نبیند و به دیگران نیز توجه داشته باشد تصریح کرد: امروز مردم ایران جلوه حمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: پیام حمله موشکی این بود که در برابر تعرض به کشورهای اسلامی ساکت نخواهیم نشست

رییسی: پیام حمله موشکی این بود که در برابر تعرض به کشورهای اسلامی ساکت نخواهیم نشست