مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1396 ساعت 12:562017-06-23فرهنگي

همزمان با عید سعید فطر دژاکام با پرونده فساد آرتورو اویی به جزیره کیش می برد


کارگردان نمایش صعود مقاومت پذیر آرتورو اویی ضمن تقدیر از استقبال مخاطبان در اجرای این نمایش در تهران، گفت: از روز پنجم تیرماه، این نمایش در جزیره کیش اجرا خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تئاتر و سینما "، کارگردان نمایش صعود مقاومت پذیر آرتورو اویی از اجرای این اثر در جزیزه کیش خبر داد.

امیر دژاکام، کارگردان نمایش صعود مقاومت پذیر آرتورو اویی ، اثر برتولت برشت ضمن تقدیر از استقبال گسترده مخاطبان در اجرای این نمایش در تهران، گفت: این نمایش با تیمی متشکل از بازیگران پیشکسوت و دانش آموختگان، از روز پنجم تیرماه، مصادف با اول شوال و عید سعید فطر در جزیره کیش اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: این اجرا به مدت یک هفته و هر شب از ساعت 22:30 به مدت 90 دقیقه در سالن خلیج فارس جزیره کیش روی صحنه خواهد رفت.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: داستان نمایشنامه در مورد جنایتکار خرده پا به نام آرتورو اویی است که از آشفتگی وضع بازار سبزیجات در شیکاگو و فساد موجود در دستگاه قضایی و شورای شهر استفاده کرده و به یک جنایتکار قدرتمند تبدیل می شود که تمام امور شهر را به دست گرفته، مخالفان خویش را ساکت کرده و قصد تسخیر سایر نقاط را دارد.

انتهای پیام/ http://fna.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همزمان با عید سعید فطر دژاکام با پرونده فساد آرتورو اویی به جزیره کیش می برد

همزمان با عید سعید فطر دژاکام با پرونده فساد آرتورو اویی به جزیره کیش می برد