مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1396 ساعت 12:402017-06-23سياسي

جهان اسلام انقلاب اسلامی را با مقابله با اسراییل می شناسد


هویت انقلاب اسلامی در تقابل با صهیونیسم است، جهان اسلام انقلاب اسلامی را با مقابله با اسراییل می شناسد.

- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: هویت انقلاب اسلامی در تقابل با صهیونیسم است، جهان اسلام انقلاب اسلامی را با مقابله با اسراییل می شناسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از مرکز روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید رضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، بیان کرد: روز قدس سه پیام روشن را برای ما در بر دارد، اولین پیام اینکه روز قدس یک پیام سیاسی به شمار می آید، به این معنا که اسراییل همانند یک غده سرطانی است که به دنبال تفرقه در جهان اسلام است، بنابراین برای استحکام در دنیای اسلام باید در مقابل اسراییل ایستادگی کرد.

وی ادامه داد: حوزه عقیدتی ما پیام دوم روز جهانی قدس است، قدس شریف اولین قبله مسلمین بوده و در اصل متعلق به مسلمانان است، افراد ناپاک آن را اشغال کردند و ما باید تلاش کنیم قدس را به اهل آن بسپاریم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی یا آور شد: پیام سوم روز جهانی قدس بحث هویتی است، هویت انقلاب اسلامی در تقابل با صهیونیسم جهانی است، جهان اسلام انقلاب اسلامی را با مقابله با اسراییل می شناسد، از این منظر ما از نظر هویتی همیشه باید در جهت مقابله با اهداف صهیونیست حرکت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهان اسلام انقلاب اسلامی را با مقابله با اسراییل می شناسد

جهان اسلام انقلاب اسلامی را با مقابله با اسراییل می شناسد