مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1396 ساعت 11:502017-06-23سياسي

رییس کل دادگستری تهران: روز قدس نمادی از وحدت مردم و مسئولین است


رییس کل دادگستری استان تهران با تاکید بر لزوم حفظ وحدت و انسجام مسئولان کشوری و لشگری اظهار کرد: امروز، روز قدس به نماد دیگری از وحدت مردم و مسئولین تبدیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامحسین اسماعیلی رییس کل دادگستری تهران در حاشیه مراسم روز جهانی قدس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روز قدس همواره مساله اول جهان اسلام و مردم مسلمان ایران اسلامی و کشورهای مختلف بوده است.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری مراسم روز قدس امسال، خاطر نشان کرد: امسال بنابر شرایط منطقه ای که در آن قرار داریم و وضعیتی که دشمنان دین خدا و کشورهای اسلامی ایجاد کرده و حوادثی که در عراق، سوریه، یمن و حتی ایران اسلامی رخ داده است و همچنین تغییراتی که در سردمداران برخی کشورهای منطقه اتفاق افتاده، به نوعی زمینه حمایت کسانی که ادعای حاکمیت و ریاست در کشورهای اسلامی را دارند، از مردم مسلمان فلسطین کم رنگ شده است.

در این شرایط کسانی که احساس تکلیف و وظیفه کرده اند، حمایت و پشتیبانی خود را از مردم مظلوم فلسطین در عراق، یمن، سوریه و کشورهای مختلف به منصه ظهور رساندند.

رییس کل دادگستری استان تهران ادامه داد: بعد از اقتدار موشکی جمهوری اسلامی ایران و سیلی که بر صورت تروریست ها در دیرالزور وارد شد و پیامی که به اسراییل و دشمنان داده شد، این اقدام نیازمند یک حمایت همه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کل دادگستری تهران: روز قدس نمادی از وحدت مردم و مسئولین است

رییس کل دادگستری تهران: روز قدس نمادی از وحدت مردم و مسئولین است