مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1396 ساعت 11:212017-06-23سياسي

رییس قوه قضاییه در جمع خبرنگاران: مساله فلسطین، مساله نظام سلطه جهانی است


موضوع مظلومیت و اشغال 70 ساله فلسطین مساله نظام سلطه جهانی است و حمایتی که از این غصب انجام می دهند و در طول این سالها فریاد ملت ما نه فقط فریاد مظلومیت یک ملت بلکه فریاد بر سر نظام سلطه است و آنها از همین نگرانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قضایی خبرگزاری فارس"، آیت الله آملی لاریجانی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا نظام سلطه تلاش دارد تا مساله فلسطین به فراموشی سپرده شود گفت: مساله فلسطین یک مساله اساسی برای جهان اسلام است و نه فقط موضوع مظلومیت و اشغال 70 ساله آن، این موضوع مساله نظام سلطه جهانی است و حمایتی که از این غصب انجام می دهند و در طول این سالها فریاد ملت ما نه فقط فریاد مظلومیت یک ملت بلکه فریاد بر سر نظام سلطه است و آنها از همین نگرانند.

وی ادامه داد: امروز ملت های مسلمان با همگرایی یکدیگر بر سر نظام سلطه فریاد می زنند و اذناب منطقه ای شان تلاش می کنند تا این همگرایی را خاموش کنند البته موفق نخواهند شد این حضور میلیونی مردم در کشور ما و سایر کشورها نشان می دهد قدرت اسلام چقدر است و در این مساله مردم پرشور حضور پیدا کردند و عزم و تصمیمشان این است که مظلومیت را اثبات و بر سر نظام سلَطه فریاد بزنند.

رییس دستگاه قضا در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه حضور مردم در راهپیمایی امروز چه پیامی برای دشمنان دارد تصریح کرد:در این شرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس قوه قضاییه در جمع خبرنگاران: مساله فلسطین، مساله نظام سلطه جهانی است

رییس قوه قضاییه در جمع خبرنگاران: مساله فلسطین، مساله نظام سلطه جهانی است