مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1396 ساعت 11:212017-06-23فرهنگي

هیات امنای جدید موسسه نمایشگاه ها هنوز تشکیل جلسه نداده است!


با معرفی اعضای جدید هیات امنای موسسه نمایشگاه ها از سوی وزیر ارشاد اما با گذشت بیش از دو هفته هنوز جلسه ای در این راستا تشکیل نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات "، روز 13 خرداد بود که معاونت فرهنگی وزارت ارشاد حکم سیدرضا صالحی امیری در راستای معرفی دو تن از بدنه نشر را برای قرار گرفتن در جمع هیات امنای موسسه نمایشگاه های فرهنگی منتشر کرد.

بنا به حکم وزیر ارشاد؛  آموزگار و اسماعیلی راد عضو هیات امنای موسسه نمایشگاه ها شدند.

حکمی که پس از برگزاری نمایشگاه کتاب منتشر شد.

اما از سیزدهم خرداد تا به امروز در راستای این حکم هنوز جلسه ای برگزار نشده است شهرام نیا مدیرعامل موسسه هم در گفتگویی عنوان کرده بود، طبیعتاً قبل از آن و با حضور هیئت امنای قبلی و هیئت مدیره فعلی، حساب های سال مالی قبلی موسسه با  آماده شدن گزارش های مالی، بسته شود.

اما نکته ای که در حکم دیده می شود این است که صالحی امیری بر انجام امور تاکید داشته و در آن آورده است: مقتضی است با همکاری سایر اعضاء، نسبت به تعیین خط مشی موسسه و نظارت بر آن، انتخاب اعضاء هیات مدیره و مدیرعامل و انجام سایر وظایف محوله اقدام فرمایید.

اما هنوز از جلسه خبری نیست! حضور ایران در نمایشگاه های داخلی و بین المللی و برنامه ریزی جهت این حضور منسجم از جمله اقدامات مهم موسسه است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیات امنای جدید موسسه نمایشگاه ها هنوز تشکیل جلسه نداده است!

هیات امنای جدید موسسه نمایشگاه ها هنوز تشکیل جلسه نداده است!