مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1396 ساعت 10:252017-06-23اجتماعي

محدودیت های ترافیکی نماز عیدفطر در تهران


در صورت نیاز و ابلاغ فرماندهی تردد در مسیر غرب به شرق بزرگراه رسالت در محدوده مصلی امام خمینی(ره) از تقاطع کردستان و مسیر شرق به غرب بزرگراه رسالت از پل سید خندان ممنوع خواهد شد.

- جانشین رییس پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی پلیس برای برگزاری نماز عید سعید فطر را تشریح کرد.

سرهنگ حسن عابدی در گفت وگو با ایسنا، در این باره گفت: ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید فطر ، امسال نیز برای برگزاری نماز عیدفطر و تسهیل شرایط حضور نمازگزاران تدابیری پیش بینی شده که شامل محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی در اطراف محل برگزاری است.

وی با اشاره به محدودیت های تردد در معابر اطراف مصلی امام خمینی اظهارکرد: تردد کلیه وسایط نقلیه ازساعت چهار صبح روز عید فطر در خیابان شهید بهشتی از تقاطع سهروردی به سمت غرب تا خیابان قائم مقام فراهانی، خیابان شهید علی اکبری از خیابان شهید مطهری به سمت شمال تا خیابان بهشتی، خیابان میرعماد از خیابان شهید مطهری تا خیابان شهید بهشتی و خیابان پاکستان در ضلع غربی مصلی امام خمینی(ره)، طول خیابان های هویزه و خرمشهر حدفاصل صابونچی وخیابان شهید قنبرزاده ممنوع خواهد بود.

عابدی افزود: همچنین در صورت نیاز و ابلاغ فرماندهی تردد در مسیر غرب به شرق بزرگراه رسالت در محدوده مصلی امام خمینی(ره) از تقاطع کردستان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت های ترافیکی نماز عیدفطر در تهران

محدودیت های ترافیکی نماز عیدفطر در تهران