مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1396 ساعت 09:412017-06-23سياسي

حماس: روز قدس تأکیدی بر جایگاه قدس، مسجدالاقصی و فلسطین در دلهاست


حماس در دومین بیانیه خود به مناسبت روز قدس با صدور بیانیه ای تاکید کرد که این روز تأکیدی بر جایگاه قدس، مسجد الاقصی و فلسطین در دلها و وجدان کل امت است و علیرغم تمام درگیری های فعلی، - قدس فراموش نخواهد شد.

"، جنبش حماس بیانیه دیگری به مناسبت روز جهانی قدس صادر و در آن بر حمایت از فلسطین و قدس تأکید کرد.

بر اساس گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، فوزی برهوم سخنگوی جنبش حماس در این بیانیه تاکید کرد که امت با وجود تمامی توطئه ها و تلاش ها برای تغییر حافظه و ایجاد تفرقه میان آن و نیز غارت ثروت های این امت، قدس را از یاد نبرده و نخواهد برد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم روز جهانی قدس تاکیدی بر جایگاه قدس و مسجدالاقصی و فلسطین در دل ها و وجدان کل امت است و امت با وجود توطئه های زیاد و تلاش ها برای تغییر حافظه، ایجاد تفرقه و غارت ثروت های آن، قدس را فراموش نکرده و نخواهد کرد و زمان احیای وحدت و قدرت آن در میان نبرد واقعی با دشمن صهیونیستی به منظور آزاد سازی قدس نزدیک است و آزادی این شهر وظیفه ای بر گردن امت و مسئولیتی همگانی است.

لذا، از همه اقشار امت می خواهیم که به یاری فلسطین و ملت مبارز آن بشتابند و زمینه تقویت پایداری آن در سرزمین خود و حمایت از مقاومت قهرمان فلسطین به منظور کسب آمادگی برای نبرد عزت و کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماس: روز قدس تأکیدی بر جایگاه قدس، مسجدالاقصی و فلسطین در دلهاست

حماس: روز قدس تأکیدی بر جایگاه قدس، مسجدالاقصی و فلسطین در دلهاست