مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1396 ساعت 08:162017-06-23سياسي

موج انفجار در تهران!


بازنده بازی روحانی معلوم است،قبلا کسیکه فرمانده کل قوا هم بود پا در این میدان گذاشت و فرجامش را دیدیم،او تازه به اندازه روحانی و اطرافیانش پرونده نداشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین شمسیان در کانال تلگرامی خود نوشت: ظاهرا موج انفجار موشک های سپاه در دیر الزور هنوز ادامه داره و به روحانی رسیده! عصبانیت روحانی از سپاه،در روزهایی که همه مردم ایران از اقدام سپاه احساس غرور می کنند،حکایت غریبی است.

راز عقده روحانی از فرزندان ملت چیست!؟آن هم در ایامی که حتی گزارشگر بی بی سی هم در توییت خودش،خوشحالی پاکستانی های لندن را روایت می کند! چرا روحانی از اسلحه سپاه ،از اقتدار سپاه می ترسد!؟ مگر جز این است که اسلحه و اقتدار سپاه،در دل داعش و اربابش آمریکا و اسراییل وحشت انداخته!؟ چگونه کسیکه نتوانست یک اسلحه موجود در خانه اش را کنترل کند و.

،به نهادی قانونی که سالهاست اسلحه اش رو به دشمن وحافظ منافع ملت است طعنه می زند!؟ همین حالا مگر روحانی زیر سایه امنیت ناشی از اقتدار سپاه -و دیگر فرزندان سربلند ایران-زندگی نمی کند و از هر خطری با فداکاری همینان در امان نیست!؟ اگر یک هفته این دستان حمایت گر از سر قدرنشناسانِ آرمیده در کاخ ها برداشته شود،ماجرای بازار برده فروشان داعش و زنان ایزدی تکرار نمی شود؟! پس چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موج انفجار در تهران!

موج انفجار در تهران!