مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1396 ساعت 07:502017-06-23سياسي

مرور دیدگاه های حضرت امام(ره) درباره روز جهانی قدس


بنیانگذار انقلاب اسلامی از همان آغاز وجهه اسلامی و بعد اعتقادی مبارزه با اسراییل را کارسازترین روش برای بسیج ملت مظلوم فلسطین و جلب حمایت امت اسلام از آنان معرفی نمود و اتخاذ مشی های دیگری همچون تکیه بر قومیت عربی و نگرش های ناسیونالیستی و دیگر ایدئولوژی .

- بنیانگذار انقلاب اسلامی از همان آغاز وجهه اسلامی و بعد اعتقادی مبارزه با اسراییل را کارسازترین روش برای بسیج ملت مظلوم فلسطین و جلب حمایت امت اسلام از آنان معرفی نمود و اتخاذ مشی های دیگری همچون تکیه بر قومیت عربی و نگرش های ناسیونالیستی و دیگر ایدئولوژی های وارداتی و غیراسلامی را انحراف در مسیر مبارزه برای آزادی قدس می‏ دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حضرت امام خمینی(ره) در اوج قدرت نظام ستم‏شاهی، افشاگر روابط پنهان رژیم شاه و اسراییل بود و مقابله با خطر اسراییل برای جهان اسلام را بسیار جدی و پیگیرانه دنبال می کرد.

امام خمینی اولین مرجع تقلید و پیشوای بزرگ مذهبی بود که مجوز حمایت از مبارزان فلسطینی از محل وجوهات شرعی و زکوات و صدقات را صادر نمودند.

و در جریان جنایت رژیم اشغالگر قدس در به آتش کشیدن مسجدالاقصی، برخلاف مشی دیگران که بازسازی مسجد را وجهه همت خود قرار داده بودند، با دوراندیشی تمام بر حفظ آثار جنایت اسراییل به عنوان عاملی سمبلیک در جهت تحریک و تشویق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرور دیدگاه های حضرت امام(ره) درباره روز جهانی قدس

مرور دیدگاه های حضرت امام(ره) درباره روز جهانی قدس