مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1396 ساعت 03:152017-06-22بين الملل

ماجراجویی زوج سوییسی ـ آلمانی در ایران + تصاویر


درست در روزهایی که جهان ملتهب از اخبار جنگ و حمله های پی در پی تروریست ها است، یک زوج سوییسی ـ آلمانی سوار بر یکی از سریع ترین خودروهای برقی جهان، - راه ایران را پیش گرفتند و پس از رسیدن به دل آسیا، قصد دارند از روسیه به خانه شان در سوییس برگردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سفر برقی ماگدالنا و بندیکت انگیزه هایی فراتر از تست یک خودروی متفاوت دارد، آن ها در پی اثبات فرضیه هایشان درباره ی داشتن سفری آسان برای بهتر دیدن کشورها در شرایطی معمولی با کمترین آسیب به محیط زیست هستند.

این زوج اروپایی تابستان 2016 یک مدل از خودروی برقی تسلا را اجاره کردند و در یک سفر آزمایشی از ایتالیا راهی اتریش، اسلواکی و بعد پرتغال شدند تا فرضیه هایشان را آزمایش کنند.

نتیجه صد در صد به واقعیت پیوست.

آن ها یافتند که خودروی برقی براحتی قابلیت تبدیل به یک چادرخواب دو نفره را دارد، ضمن این که ماجراجویی برقی امکان آن را می دهد سفری پاک به سایر کشورها را، اگر نه به شکلی بهتر، دست کم در شرایطی معمولی تجربه کنند.

این گردشگران جوان، یک سال بعد پس از بازی با اعداد و بررسی هزینه ها، این خودروی برقی را به جمع خانواده کوچک شان اضافه کردند.

بندیکت در وب سایتی که ماجراجویی برقی جذاب شان را روایت می کند، نوشته است: برنامه مسافرت با این خودرو به مکانی دور دست، از ابتدا در زهن ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجراجویی زوج سوییسی ـ آلمانی در ایران + تصاویر

ماجراجویی زوج سوییسی ـ آلمانی در ایران + تصاویر