مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1396 ساعت 23:252017-06-22سياسي

نشست «بررسی موضوع فلسطین و امنیت منطقه» در ایروان


به مناسبت فرارسیدن جمعه آخر ماه مبارک رمضان و همزمان با روز جهانی قدس، نشست «بررسی موضوع فلسطین و امنیت منطقه» از سوی رایزنی فرهنگی کشورمان در ارمنستان برگزار شد.

- به مناسبت فرارسیدن جمعه آخر ماه مبارک رمضان و همزمان با روز جهانی قدس، نشست بررسی موضوع فلسطین و امنیت منطقه از سوی رایزنی فرهنگی کشورمان در ارمنستان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این نشست که با حضور گروهی از ایران شناسان و دانشجویان ایران شناسی و با شرکت ایرانیان مقیم ایروان در روز پنج شنبه در مسجد کبود ایروان برگزار شد، سیوزی سرکیسیان و نارینه گریگوریان و حجت الاسلام والمسلمین شجعان و جماعت مسجد کبود ایروان به سخنرانی پرداختند.

اولین سخنران مراسم، امام جمعه و جماعت مسجد کبود ایروان بود.

وی طی سخنانی موضوع فلسطین را مساله ای فرادینی و فراملیتی ارزیابی کرد و آنچه را که در فلسطین رخ داده و می دهد مسئله انسانیت خواند.

حجت الاسلام والمسلمین شجعان با اشاره به آیات و روایات متعدد از بزرگان دین اسلام، عنوان کرد: در دین اسلام دستور داده شده که هر کجای عالم مظلومی وجود دارد، باید به او کمک کرد و در مقابل ظلم ظالمان ایستاد و تاریخ به خوبی نشان داده که رژیم جعلی اسراییل پایه های خود را بر اساس ظلم به ملت مظلوم فلسطین بنا نهاده و این وظیفه ی هر انسان آزاده ای است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست «بررسی موضوع فلسطین و امنیت منطقه» در ایروان

نشست «بررسی موضوع فلسطین و امنیت منطقه» در ایروان