مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1396 ساعت 15:352017-06-22ورزشي

ایران – روسیه در مهرماه تایید شد


در شرایطی که انتظار می رفت تیم اول قاره آسیا با صعود مقتدرانه خود به جام جهانی در دستور کار تیم های بزرگ دنیا برای بازی تدارکاتی قرار بگیرد در اولین گام میزبان جام جهانی 2018 برای انجام یک بازی پیش قدم شد که مورد موافق کارلوس کی روش قرار گرفت و این مربی بعد .

- در شرایطی که انتظار می رفت تیم اول قاره آسیا با صعود مقتدرانه خود به جام جهانی در دستور کار تیم های بزرگ دنیا برای بازی تدارکاتی قرار بگیرد در اولین گام میزبان جام جهانی 2018 برای انجام یک بازی پیش قدم شد که مورد موافق کارلوس کی روش قرار گرفت و این مربی بعد از جدال با ازبکستان این نوید را به طرفداران تیم ملی داد که ملی پوشان مهرماه سال جاری میزبان روسیه خواهند بود.

همان طور که پیش از این اعلام شده بود تیم ملی بعد از قطعی شدن صعودش به روسیه 2018 در اولین بازی تدارکاتی مهم به مصاف میزبان جام جهانی خواهد رفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل از"ورزش سه"، ایران بعد از برزیل به عنوان دومین تیم صعود کننده .

در کنار روسیه میزبان به عنوان سومین تیم حاضر در بزرگ ترین تورنمنت فوتبال دنیا در سال آینده میلادی لقب گرفت تا برای اولین بار در تاریخ این رقابت ها بدون هیچ استرس و نگرانی با اقتدار فرصت رویارویی با غول های بزرگ فوتبال جهان را داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران – روسیه در مهرماه تایید شد

ایران – روسیه در مهرماه تایید شد