مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1396 ساعت 15:352017-06-22اقتصادي

صادرات محصولات تولید استان زنجان با قیمت بالاتر


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: با توجه به سهم ارزش صادرات استان در کشور می توان گفت صادرات محصولات تولید استان با قیمت بالاتر انجام می شود.

- ناصر فغفوری در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: صادرات استان زنجان از مبدا تولید در سال گذشته، 288 هزار و 926 تن به ارزش 354 میلیون و 74 هزار دلار بوده است و ارزش صادرات استان از مبداء تولید نسبت به سال ماقبل 34 درصد رشد داشته است.

همچنین میزان صادرات استان زنجان در سال 94 نیز 123 هزار و 177 تن بوده که این مقدار آن در سال گذشته، 134 درصد رشد یافته است.

این مسئول ادامه داد: سال گذشته صادرات 330 میلیون دلاری هدف گذاری شده بود ولی تا پایان سال موفق شدیم کالاها و خدمات به ارزش 354 میلیون دلار از استان صادر کنیم که این موضوع حاکی از تحقق 107 درصدی اهداف تعیین شده است.

وی افزود: سهم صادرات استان زنجان از مجموع صادرات کشور به لحاظ مقدار 26 درصد بوده و این در حالی است که سهم ارزشی صادرات استان یک درصد کشور است و این موضوع نشان می دهد محصولات با قیمت بهتری از استان زنجان صادر می شود و خام فروشی مواد معدنی به تدریج کاهش یافته و صادارت به سمت ارائه محصول نهایی و ارزش افزوده بالاتر پیش رفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات محصولات تولید استان زنجان با قیمت بالاتر

صادرات محصولات تولید استان زنجان با قیمت بالاتر