مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1396 ساعت 15:152017-06-22سياسي

پیام رییس کمیسیون آموزش مجلس به مناسبت روز قدس


محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور و رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به مناسبت روز جهانی قدس پیامی صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن این پیام بدین شرح است: پیام روز قدس، اتحاد، هوشیاری و اقتدار در سایه ولایت است.

درود بیکران به پیشگاه نبی مکرم اسلام (ص)، ائمه معصومین (س) و منجی عالم بشریت (عج)، سلام به روان پاک امام راحل خمینی کبیر و جانشین خلف و صالحش امام خامنه ای مدظله العالی.

سلام و درود بر ارواح شهیدان اسلام، از صدر اسلام تا دفاع امروز و شهیدان مظلوم مدافع حریم اهل بیت سلام الله.

امروز جهان اسلام، دل به صلابت و فداکاری مبارزان سلحشوری گرم و آسوده می دارد که با الهام از اندیشه های ناب اسلام و به تبعیت از فرامین ولی آگاه و زمان شناس ایران اسلامی آموزه های فرهنگ جهاد و شهادت را ضامن دفاع و امنیت برای کشورهای مسلمان قرار داده اند.

اکنون زمان آن فرا رسیده که مسلمانان از هر رنگ و نژاد و از هر مذهب و تفکری بر آن شوند تا یک دل و همصدا و قاطع و کوبنده در مقابل فرعونیان زمان بایستند.

ملت بزرگ ایران نیز که در طول سال های پس از انقلاب همچون ید واحد، در دفاع از کیان و مملکت خود و همچنین عزت دنیای اسلام و دفاع از مظلومین عالم در صحنه بوده است، امروز همچون غرش ذوالفقار خروشان، در روز جهانی قدس و با آرزوی ره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام رییس کمیسیون آموزش مجلس به مناسبت روز قدس

پیام رییس کمیسیون آموزش مجلس به مناسبت روز قدس