مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1396 ساعت 15:102017-06-22حوادث

عطاری "مخدر فروش" پلمب شد


فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: دو نفر از عوامل اصلی عرضه کننده قرص ها و شربت های روانگردان که در پوشش یک مغازه عطاری فعالیت می کردند، - شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ رضا شیرزادی اظهار کرد: اکیپی ویژه از ماموران انتظامی این شهرستان پس از انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی دو نفر از عوامل اصلی توزیع قرص ها و شربت های روانگردان شدند.

وی افزود: این افراد در پوشش یک مغازه عطاری اقدام به توزیع قرص ها و شربت های روانگردان بین متقاضیان می کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه عنوان کرد: پلیس پس از هماهنگی با مقام قضایی دو متهم دخیل در این پرونده را دستگیر و از محل دپوی آنان شش هزار و 753 حبه قرص روانگردان، حدود یازده لیتر شربت مخدر و 13 قوطی انواع پودرهای غیر مجاز کشف کرد.

شیرزادی با بیان اینکه متهمان به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شده اند، گفت: خانواده ها برای درمان فرزندان خود به مراکز مجاز ترک اعتیاد مراجعه کنند و در این زمینه فریب تبلیغات سودجویان را نخورند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه، با بیان اینکه طرح های جمع آوری معتادین متجاهر و توزیع کنندگان مواد مخدر سطح شهرستان کرمانشاه به صورت مداوم اجرا می شود، گفت: اجرای طرح های پاک سازی مناطق آلوده و برخورد قاطع با توزیع کنندگان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عطاری "مخدر فروش" پلمب شد

عطاری "مخدر فروش" پلمب شد