مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1396 ساعت 15:062017-06-22سياسي

روز قدس روز بیداری خلق جهان است/ سرانجام قدس ما را آزاد خواهد کرد


هنرمندان حوزه هنری در بیانه ای به مناسبت روز جهانی قدس که به نماد استکبار ستیزی و مبارزه با ظلم تبدیل شده است؛ حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام و از جنایات رژیم صهیونیستی اعلام انزجار کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از"، هنرمندان حوزه هنری در بیانه ی روز جهانی قدس؛ کمترین برکت این روز را بیداری خلق جهان خوانند و یادآور شدند: روز قدس روز حرکت های امیدبخش مسلمانان بیدار دل علیه اسلام خمود و جمود و اسلام بی تفاوت و در یک کلام اسلام امریکایی است.

مشروح بیانیه هنرمندان حوزه هنری به شرح زیر است: روز قدس در تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی روزی بزرگ و به یادماندنی است، روزی است که بزرگ معمار انقلاب حضرت امام خمینی آن را بنیان نهاد و هم اینک از پس این همه سال این روز در تقویم مبارزات مردم آزاده جهان به نماد استکبارستیزی و مبارزه با صهیونیزم اشغالگر بدل شده است و روزی است که کمترین برکت آن بیداری خلق جهان و حرکت های امیدبخش مسلمانان بیدار دل علیه اسلام خمود و جمود و اسلام بی تفاوت و در یک کلام اسلام امریکایی است.

روز قدس امروز در سراسر جهان مردمان آزاده و وجدان های بیدار را به میدان مبارزه با جاهلان و اصحاب زور و زر و تزویر کشانده است و مرز بیداری و نور را رقم زده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز قدس روز بیداری خلق جهان است/ سرانجام قدس ما را آزاد خواهد کرد

روز قدس روز بیداری خلق جهان است/ سرانجام قدس ما را آزاد خواهد کرد