مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1396 ساعت 14:552017-06-22اقتصادي

صادرات روزانه 1100تن مواد غذایی از استان بوشهر به قطر


طبق گفته مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، با توجه به موقعیت ویژه بنادر استان بوشهر در مراوده تجاری با کشورهای حوزه خلیج فارس، روزانه 1100 تن مواد غذایی از این بنادر به قطر صادر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی، محمد مهدی بنچاری، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در این باره اظهار داشت: استان ساحلی بوشهر دارای بیشترین مرز دریایی با خلیج فارس است، این استان دارای بیش از 900 کیلومتر نوار ساحلی با آبراه بین المللی و استراتژیک خلیج فارس است که این مهم فرصت مهمی در توسعه مراوده تجاری با کشورهای حاشیه خلیج فارس فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه توسعه زیرساخت های بندری در اولویت برنامه های اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر قرار دارد، تصریح کرد: در این راستا اجرای طرح های مورد نیاز زیرساختی دربنادر 11گانه استان بوشهر تدوین و اجرایی شده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از نزدیکی بنادر این استان با بنادر کشور قطر خبر داد و اضافه کرد: بنادر این استان به سبب موقعیت ویژه آن در ساحل خلیج فارس حدود 148 مایل دریایی با قطر فاصله دارند.

بنچاری با اشاره به اینکه بازرگانان استان بوشهر با کشور قطر دارای ارتباط تجاری دیرینه هستند افزود: بنادر استان بوشهر توانایی و ظرفیت لازم برای صادرات مواد غذایی به ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات روزانه 1100تن مواد غذایی از استان بوشهر به قطر

صادرات روزانه 1100تن مواد غذایی از استان بوشهر به قطر