مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1396 ساعت 14:402017-06-22ورزشي

آلومینیوم با استفاده از ظرفیتهای قانونی و مالیاتی خود تیم را اداره کند


معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی گفت: استانداری با ایرالکو کمال همکاری را داشته است بنابراین انتظار دارد ایرالکو حداقل در زمینه اداره کردن تیم از خود مایه بگذارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شکر الله حسن بیگی در پایان جلسه بررسی وضعیت باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مورد مهمی که در این جلسه به تصویب رسید این است که تیم فوتبال آلومینیوم اراک باید حفظ شود و با قدرت کار خود را ادامه دهد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی ادامه داد: شرکت آلومینیوم با استفاده از ظرفیت های قانونی که در قانون برنامه ششم توسعه، بودجه سنواتی و همچنین مالیات بر ارزش افزوده وجود دارد، برای باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم و تیم فوتبال هزینه کند.

وی افزود: هیات مدیره شرکت با تیم داری مخالفت کرده است و مدیر عامل هم به استناد همین مخالفت اعلام کردند که ما نمی توانیم تیم داری کنیم از طرفی کارگران زحمتکش آلومینیوم نیز فکر می کردند هزینه تیم فوتبال از جیب آنها برداشته می شود که اینطور نیست.

حسن بیگی گفت: می دانیم آلومینیوم مشکل و بدهی دارد که یک بخش از آن هم به دولت است ولی حرف ما این است که با استفاده از این ظرفیت های قانونی هم تیم فوتبال به بهترین شکل اداره خواهد شد و هم بار مالی جدیدی بر روی دوش آلومینیوم قرار نخواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلومینیوم با استفاده از ظرفیتهای قانونی و مالیاتی خود تیم را اداره کند

آلومینیوم با استفاده از ظرفیتهای قانونی و مالیاتی خود تیم را اداره کند