مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1396 ساعت 13:412017-06-22فناوري

مدیرکل فناوری اطلاعات اردبیل: خلخال قطب انیمیشن کشور می شود


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل گفت: با اقدامات انجام گرفته و ایجاد بسترسازی های لازم خلخال به عنوان قطب انیمیشن سازی در کشور شناخته خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از اردبیل، بهروز رزمی ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال استان اردبیل که در سالن شیخ صفی استانداری اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: با اقدامات انجام گرفته و ایجاد بسترسازی های لازم شهر خلخال بعد از بروجرد به عنوان دومین قطب انیمیشن سازی در کشور خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه استودیوی آموزش و تولید انیمیشن در سطح استان در حال فعالیت است گفت: سال گذشته 66 نرم افزار در سطح استان اردبیل تولید و اعلام ثبت شد که امیدواریم در سال جاری شاهد فعالیت های بیشتر در این حوزه باشیم.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل تصریح کرد: ارتباط بخش خصوصی با بخش خصوصی یکی از مواردی است که باید به صورت ویژه به آن توجه شود و در حوزه ایجاد اشتغال 24 توافق نامه بین شرکت های توانمند بومی _ ملی، وزارت ارتباطات و استانداری اردبیل امضا شده است.

رزمی افزود: سال گذشته یک مرکز شتاب دهنده در استان افتتاح شد که امیدواریم در سال جاری یک شتاب دهنده دیگر در استان افتتاح شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل فناوری اطلاعات اردبیل: خلخال قطب انیمیشن کشور می شود

مدیرکل فناوری اطلاعات اردبیل: خلخال قطب انیمیشن کشور می شود