مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1396 ساعت 13:002017-06-22سياسي

توسعه عمرانی استان های مرزی در اولویت برنامه های دولت است


معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: توسعه عمران شهری در استان های مرزی در اولویت برنامه های عمرانی دولت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان؛ هوشنگ خندان دل معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای توسعه استان کردستان که با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در محل سالن شهدای دولت استانداری با بیان این مطلب اظهار کرد: باید به توسعه عمران شهری در استان های مرزی کشور توجه بیشتری صورت گیرد و در این راستا نیز بتوانیم شرایط مناسبی را برای توسعه عمران شهری در استان کردستان فراهم کنیم.

وی تصریح کرد: امیدواریم امسال برای اجرای طرح های زیربنایی مقادیر قابل توجهی قیر موردنیاز شهرداری ها را در اختیار آنها قرار دهیم.

خندان دل همچنین خاطرنشان کرد: سعی خواهد شد تا درسال جاری در بخش حمل و نقل شهری به ویژه در مرکز استان و برخی از شهرهای استان بهبود حاصل شده و اعتبارات مورد نیاز تامین شود.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد تا زمینه ساماندهی پسماند و نیز تامین ماشین آلات آتش نشانی برنامه ریزی و تامین اعتبار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه عمرانی استان های مرزی در اولویت برنامه های دولت است

توسعه عمرانی استان های مرزی در اولویت برنامه های دولت است