مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1396 ساعت 10:052017-06-22پزشكي

کشف 3 تُن "دستمال کاغذی" غیربهداشتی در کارگاه خانگی در کرمانشاه


مدیر نظارت بر موادغذایی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از کشف بیش از سه تُن دستمال کاغذی غیربهداشتی در یک کارگاه خانگی در کرمانشاه خبر داد.

- کشف 3 تُن "دستمال کاغذی" غیربهداشتی در کارگاه خانگی در کرمانشاه مدیر نظارت بر موادغذایی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از کشف بیش از سه تُن دستمال کاغذی غیربهداشتی در یک کارگاه خانگی در کرمانشاه خبر داد.

شهریار مستوفی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: در پی گزارش مردمی از فعالیت یک کارگاه غیرمجاز تولید دستمال کاغذی در منزلی مسکونی در کرمانشاه، کارشناسان این معاونت به محل اعزام شدند، اما صاحب منزل از ورود آنها خودداری کرد.

وی افزود: با دریافت دستور دادستانی و استفاده از قوه قهریه کارشناسان وارد منزل مسکونی شده و با حجم انبوهی از دستمال کاغذی که به صورت کاملا غیربهداشتی تولید شده بود، مواجه شدند.

مستوفی گفت: از این کارگاه خانگی 16 هزار و 40 بسته انواع دستمال کاغذی با برندهای مختلف جعلی، یک تن و 71 کیلوگرم دستمال کاغذی فله ای بدون مشخصات، دو تن انواع جلد نوار بهداشتی و 200 کارتن خالی با لیبل های جعلی کشف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 3 تُن "دستمال کاغذی" غیربهداشتی در کارگاه خانگی در کرمانشاه

کشف 3 تُن "دستمال کاغذی" غیربهداشتی در کارگاه خانگی در کرمانشاه