مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1396 ساعت 02:262017-06-21سياسي

برجام منطقه ای را فراموش کنید!


اگر بناست مدل برجام را به سایر مشکلات ایران و حتی منطقه تعمیم دهیم اول باید حساب و کتاب کنیم! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو"، پس از انتخابات ریاست جمهوری سال96 تبلیغات پیرامون تعمیم مدل ناموفق و شکست خورده برجام به دیگر حوزه های ملی و بین المللی مجددا در خط تبلیغاتی اصلاح طلبان و سرمایه سالاران حامی دولت روحانی قرار گرفته است.

در رسانه های زنجیره ای از عبارت رمزی و سربسته برجام منطقه ای برای توصیف پروژه ای نامعلوم استفاده می شود و سخنوران کمک به روحانی در این امر مهم (!) را وظیفه خود برمی شمارند.

در شبکه های اجتماعی نیز بی آنکه لازم بدانند توضیحی به افکار عمومی ارائه دهند هشتگ پراکنی ترویجی کرده و پیرامون مزایای طرح فرضی برجام منطقه ای تبلیغات به راه می اندازند.

اما واقعا برجام منطقه ای چیست و از کجا آمده است؟ برجام 2؟! نخستین بار حسن روحانی در پیام نوروزی خود خطاب به مردم در آغاز سال 95 از عبارت برجام 2 نام برد و مدعی شد به واسطه آن تمام مشکلات اقتصادی ایرانیان حل خواهد شد.

همان روز رهبر حکیم انقلاب در اجتماع انبوه مردم در حرم رضوی فرمودند: حرف طرف مقابل یعنی همان دستگاه تبلیغاتی و فکرساز و جریان ساز، این است که می گوید ایران دارای ظرفیت های فراوان اقتصادی است و هدف از توافق هسته ای این بود که کشور ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برجام منطقه ای را فراموش کنید!

برجام منطقه ای را فراموش کنید!