مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1396 ساعت 14:402017-06-21حوادث

کاهش خودکشی ها و افزایش تصادفات منجر به فوت در فارس


مدیرکل پزشکی قانونی استان فارس از کاهش تعداد خودکشی های منجر به فوت و افزایش تعداد فوتی های ناشی از حوادث رانندگی در سال 95 به نسبت سال 94 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر سعید غلامزاده بعداز ظهر چهارشنبه 31 خرداد در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به این مطلب که پزشکی قانونی اطلاعی از آمار موارد اقدام به خودکشی در اختیار ندارد، گفت: آمارها در سال های 93 تا 95 نشان دهنده سیر نزولی موارد خودکشی موفق یا خودکشی های منجر به فوت در استان فارس بوده است.

او گفت: در سال 95 تعداد خودکشی های منجر به فوت 328 مورد بود که در مقایسه با 354 مورد سال 94 شاهد کاهش قابل توجهی هستیم.

غلامزاده در خصوص حوادث رانندگی منجر به فوت و جرح نیز گفت: متاسفانه فارس همچنان رتبه اول حوادث رانندگی منجر به فوت را دارد؛ سال 95 در کل کشور 15 هزار و 932 نفر براثر حوادث رانندگی فوت کرده اند که 1458 نفر آنان مربوط به فارس بوده است.

او اضافه کرد: این آمار نسبت به سال 94 بالغ بر 6.

1 درصد افزایش را نشان می دهد؛ در سال 96 هم علی رغم تمام تلاش ها شاهد افزایش تعداد کشته های ناشی از حوادث رانندگی در فارس بوده ایم.

غلامزاده با یادآوری اینکه آمارها نشان از کاهش درصد فوت ناشی از حوادث رانندگی هستیم، گفت: این آمار در فارس افزایش را نشان می دهد؛ باید توجه داشته باشیم که هنوز 10 درصد کل کشته شدگان حوادث رانندگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش خودکشی ها و افزایش تصادفات منجر به فوت در فارس

کاهش خودکشی ها و افزایش تصادفات منجر به فوت در فارس