مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1396 ساعت 10:452017-06-21پزشكي

تصویب تعرفه های مراقبت های پرستاری در منزل نقطه عطفی در تاریخ پرستاری است


نماینده مجمع ادواری سازمان نظام پرستاری، تصویب تعرفه های مراقبت های پرستاری در هیئت دولت را یکی از نقاط عطف مهم در تاریخ پرستاری پس از انقلاب شکوهمند اسلامی کشور دانست و گفت: - این مصوبه علاوه بر ارتقاء هویت رشته پرستاری، به نوعی تحقق اقتصاد مقاومتی در حوزه اقتصاد سلامت کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر فریمان ابراهیم زاده افزود: تصویب تعرفه های مراقبت های پرستاری در منزل در هیئت دولت به عنوان یکی از رویکردهای بسیار مثبت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تلقی می شود که با پیگیری های معاون پرستاری و تیم ایشان به ثمر نشست.

وی ادامه داد: این مصوبه یکی از نقاط عطف تاریخ پرستاری پس از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران محسوب می شود که بدنبال پیگیری های زیادی که از سنوات قبل از سوی دلسوزان حوزه پرستاری انجام شده بود به نتیجه رسید.

نماینده مجمع ادواری سازمان نظام پرستاری تصریح کرد: بی شک این مصوبه آثار برکات بسیار زیادی برای مردم و جامعه پرستاری در پی خواهد داشت؛ به گونه ای که از این پس افرادی که تمایل به فعالیت با رویکرد پرستاری جامعه نگر دارند، می توانند به راحتی ارائه خدمت دهند و مردم نیز به سهولت از خدمات پرستاری حرفه ای و علمی در منزل برخوردار می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب تعرفه های مراقبت های پرستاری در منزل نقطه عطفی در تاریخ پرستاری است

تصویب تعرفه های مراقبت های پرستاری در منزل نقطه عطفی در تاریخ پرستاری است