مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1396 ساعت 18:252017-06-20ورزشي

بازتاب پیشنهاد فنرباغچه به علیرضا بیرانوند


این خبری است که سی ان ای ترکیه امروز آن را منتشر کرده و به نظر می رسد باید بحث حضور بیرانوند در این لیگ پرستاره را جدی گرفت.

پیش از این روزنامه های حریت و ملیت اخباری در این زمینه منتشر کرده اند و حالا سی ان ای ترک نیز امروز خبر حضور بیرانوند را به عنوان .

- این خبری است که سی ان ای ترکیه امروز آن را منتشر کرده و به نظر می رسد باید بحث حضور بیرانوند در این لیگ پرستاره را جدی گرفت.

پیش از این روزنامه های حریت و ملیت اخباری در این زمینه منتشر کرده اند و حالا سی ان ای ترک نیز امروز خبر حضور بیرانوند را به عنوان یک شایعه جدی منتشر کرده است.

علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش فوتبال ایران در تیررس باشگاه مشهور فنرباغچه ترکیه قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل از"ورزش سه"، در شرایطی که ماجرای حضور دروازه بان ملی پوش پرسپولیس در یک تیم ترکی از یکی، دو ماه پیش مطرح بوده این پیشنهاد جدی تر شده و شاید ترک ها باز هم اقدام به جذب یک بازیکن ایرانی در لیگ خود کنند.

اتفاقی که البته قبل از این بدون موفقیت و خاطره خوش به پایان رسیده که نمونه آخر آن حضور مهدی طارمی و رامین رضاییان در باشگاه ریزه اسپور ترکیه است؛ با این حال تیم ترکیه ای به استخدام این دروازه بان 24 ساله امیدوار است و انتقال بیرانوند به این کشور ممکن است هرچه سریع تر صورت بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازتاب پیشنهاد فنرباغچه به علیرضا بیرانوند

بازتاب پیشنهاد فنرباغچه به علیرضا بیرانوند