مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1396 ساعت 14:552017-06-20فناوري

رتبه اول همراه اول در اپراتورهای تلفن همراه کشور


براساس این ارزیابی و نتایج حاصله از آن، در بخش دارندگان پروانه اپراتورهای سیار، «شرکت ارتباطات سیار ایران(همراه اول)» اول، «شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل» دوم و «شرکت خدمات ارتباطی رایتل» سوم شد.

- براساس این ارزیابی و نتایج حاصله از آن، در بخش دارندگان پروانه اپراتورهای سیار، شرکت ارتباطات سیار ایران(همراه اول) اول، شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل دوم و شرکت خدمات ارتباطی رایتل سوم شد.

نتایج رتبه بندی و انتخاب اپراتورهای برتر سال 95 اعلام و همراه اول رتبه اول اپراتورهای تلفن همراه کشور شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران به نقل از شرکت ارتباطات سیار ایران، ارزیابی، رتبه بندی و انتخاب اپراتورهای برتر در حوزه های ثابت و سیار توسط سازمان سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی انجام شد و در بخش دارندگان پروانه اپراتورهای سیار، رتبه اول اپراتورهای تلفن همراه کشور که از ارزیابی سال 92 در اختیار همراه اول است، باز هم تکرار شد.

علی اصغر عمیدیان رییس سازمان سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در گفتگو با سایت سازمان مذکور، با اعلام اسامی شرکت های برتر، گفت: ارزیابی و رتبه بندی با مشارکت حداکثری اپراتورها و با تاکید بر معیارهای افزایش رضایت مشترکین، تعامل با رگولاتوری، ایجاد فضای رقابتی سالم، قانون مداری، رعایت الزامات پروانه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه اول همراه اول در اپراتورهای تلفن همراه کشور

رتبه اول همراه اول در اپراتورهای تلفن همراه کشور