مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1396 ساعت 10:502017-06-20سياسي

جدیدی: چرا برخی موضوعات را پشت عکس های سلفی من قایم می کنند؟


عضو کمیسیون حقوقی شورای شهر از نامه نگاری با رییس بازرسی کل کشور در پی بررسی وضعیت واگذاری املاک در شهرداری تهران خبر داد.

- جدیدی: چرا برخی موضوعات را پشت عکس های سلفی من قایم می کنند؟ عضو کمیسیون حقوقی شورای شهر از نامه نگاری با رییس بازرسی کل کشور در پی بررسی وضعیت واگذاری املاک در شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباس جدیدی صبح امروز (سه شنبه) در تذکر پیش از دستور خود در سیصد و پنجاه و چهارمین جلسه شورای شهر با انتقاد از نحوه رای گیری انتخاب ذیحسابان در جلسه پیشین شورای شهر با بیان اینکه رای دادن شاخ و دم ندارد بلکه حق الناس است گفت: در انتخابات ذیحسابان بی دقتی مثال زدنی انجام شده و این در حالیست که عمل حسابرسی بسیار تخصصی است و باید با دقت کامل انجام شود.

وی با بیان اینکه در انتخاب ذیحسابان به رزومه ها دقت نشده اظهار کرد: چرا در هنگام بررسی دقت لازم نمی شود و فقط می خواهیم با رای دادن به بررسی دستور بعدی برسیم و به دوستانمان در شهرداری پیشنهاد می شود حالا که ما چاره ای به جز رای دادن نداریم، شما برای آمرزش هم که شده در آوردن طرح ها و لوایح دقت کنید.

جدیدی رای دادن را به دست بلند کردن تشبیه کرد و گفت: این دست بلند کردن ها حق الناس است و نباید شل و وارفته در مقابل طرح ها و لوایح برخورد کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدیدی: چرا برخی موضوعات را پشت عکس های سلفی من قایم می کنند؟

جدیدی: چرا برخی موضوعات را پشت عکس های سلفی من قایم می کنند؟