مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1396 ساعت 16:012017-06-19فرهنگي

با همکاری انجمن خوشنویسان نمایشگاه کلام وحی در نگارخانه ترانه باران برپا شد


نگارخانه ترانه باران با هدف توسعه و ترویج فرهنگ و هنر ایرانی و اسلامی با حمایت از هنر خوشنویسی در ماه مبارک رمضان اقدام به برگزاری نمایشگاه کلام وحی با همکاری انجمن خوشنویسان ایران کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی فارس، در این نمایشگاه آثار اساتید برتر و چهره های ماندگار هنرخوشنویسی ایران از جمله استادان غلامحسین امیرخانی، یدالله کابلی، محمد سلحشور، علی شیرازی، فلسفی، علی اشرف صندوق آبادی، احمد پیله چی و استاتید دیگری به معرض نمایش گذاشته می شود.

سیده محبوبه کاظمی دولابی مدیر مسئول نگارخانه ترانه باران ضمن تأکید بر نقش هنر های ایرانی و اسلامی در تحقق اقتصاد مقاومتی گفت: نباید از نقش اشتغالزایی و ثأثیر بر تولیدات داخلی این هنر نیز غافل شد.

چرا که حمایت ازهنر خوشنویسی با توجه به کثرت هنرمندان و نقش هنر خوشنویسی بر زندگی اطراف ما بسیار حائز اهمیت است،چرا که می توانیم در تولیدات محصولات متنوع اقدام کنیم علاوه بر ملزومات هنری آن، که از دیده ها پنهان نیست.

اشتغال هنرمندان و هنرجویان و دلگرمی و امید آنان ،مسئله ی بسیار مهمی است که انتظار میرود مسئولان فرهنگی ما بیشتر از گذشته به این مهم توجه کنند و با بی مهری و تنها سخن گفتن بدون عمل ،امید را در جامعه ی هنرهای اصیل و محوری از بین نبرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با همکاری انجمن خوشنویسان نمایشگاه کلام وحی در نگارخانه ترانه باران برپا شد

با همکاری انجمن خوشنویسان نمایشگاه کلام وحی در نگارخانه ترانه باران برپا شد