مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1396 ساعت 14:352017-06-19دانش

آموزش شیوه زندگی ایرانی اسلامی و اخلاق حرفه ای


معاونت فرهنگی دانشگاه تهران با همکاری امور فرهنگی دانشکده های مطالعات جهان، دامپزشکی و مدیریت و نیز پردیس های فنی و علوم کلاس های آموزشی با عنوان «شیوه زندگی ایرانی اسلامی و اخلاق حرفه ای» برگزار کرد.

- معاونت فرهنگی دانشگاه تهران با همکاری امور فرهنگی دانشکده های مطالعات جهان، دامپزشکی و مدیریت و نیز پردیس های فنی و علوم کلاس های آموزشی با عنوان شیوه زندگی ایرانی اسلامی و اخلاق حرفه ای برگزار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این برنامه که تحت عنوان کلی در رواق روزه و به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان برگزار شد، به مدت پنج روز در دانشکده ها و پردیس های مختلف دانشگاه تهران برگزار و مباحثی در باب شیوه زندگی ایرانی اسلامی و اخلاق حرفه ای ارائه شد.

مدرس این کلاس های آموزشی، دکتر سید محسن فاطمی، استاد روان شناسی و مدرس دانشگاه های کانادا و آمریکا بود که به تشریح روان شناسی فردی و اجتماعی نقش آموزه های دینی در زندگی و تحکیم روابط خانوادگی پرداخت.

وی با اشاره به عوامل مثبت و منفی در روابط خانوادگی، توجه به مفاهیم تودد، اتصال و آگاهی و دوری از غرور، عجب و عیب جویی را از منظر روان شناسی ارتباط، باعث استحکام روابط خانوادگی و ایجاد نشاط فردی و جمعی توصیف کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش شیوه زندگی ایرانی اسلامی و اخلاق حرفه ای

آموزش شیوه زندگی ایرانی اسلامی و اخلاق حرفه ای