مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1396 ساعت 14:102017-06-19بين الملل

سفیر پیشین آمریکا در سوریه: آمریکایی ها از سوریه عقب نشینی خواهند کرد


سفیر سابق واشنگتن در دمشق در گفت وگو با یک روزنامه عربی گفت: ایران آمریکایی ها را مجبور خواهد کرد تا از شرق سوریه عقب نشینی کنند، همان طور که در سال 1983 از بیروت عقب نشینی کردند.

- سفیر پیشین آمریکا در سوریه: آمریکایی ها از سوریه عقب نشینی خواهند کرد سفیر سابق واشنگتن در دمشق در گفت وگو با یک روزنامه عربی گفت: ایران آمریکایی ها را مجبور خواهد کرد تا از شرق سوریه عقب نشینی کنند، همان طور که در سال 1983 از بیروت عقب نشینی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رابرت فورد، سفیر پیشین واشنگتن در سوریه در گفت وگو با روزنامه سعودی الشرق الاوسط گفت: هلال ایرانی در شرق سوریه قرار دارد و نمی توان آن را شکست داد، نفوذ ایران در سوریه از غرب سوریه، فرودگاه دمشق و روابط میان تهران ـ دمشق و حمایت ایران از نظام سوریه نشات می گیرد.

وی در پاسخ به این سوال که چگونه می توان هلال ایرانی را شکست داد مدعی شد: تنها از راه گفت وگو میان بشار اسد و گروهک های معارض می توان آن را شکست داد، اما ایران و روسیه از دولت بشار اسد حمایت می کنند و او توانست برای اولین بار پس از سال 2012 حلب و تدمر را بگیرد و نیروهای بشار اسد در مرزهای عراق قرار دارند نه کردها.

این دیپلمات آمریکایی در پاسخ به این سوال که این نیروها (نیروهای بشار اسد در مرزهای عراق) وابسته به ایران هستند، مدعی شد: آر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر پیشین آمریکا در سوریه: آمریکایی ها از سوریه عقب نشینی خواهند کرد

سفیر پیشین آمریکا در سوریه: آمریکایی ها از سوریه عقب نشینی خواهند کرد