مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1396 ساعت 13:562017-06-19سياسي

وضعیت 50 هزار نیروی انسانی شهرداری ها عوض می شود


مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور جزییات آزمون استخدامی شهرداری های کشور در اواخر تیر ماه را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو"، محمد حسن آبادی در نشست خبری با اشاره به اینکه حوزه منابع انسانی شهرداری های کشور حدود 300 هزار نفر را در بر می گیرد گفت: از این تعداد 70 هزار نفر مربوط به شهرداری تهران و 230 هزار نفر مربوط به سایر شهرداری ها می شود.

وی با بیان اینکه 12 نوع شکل همکاری با شهرداری ها وجود دارد گفت: قراردادهای رسمی، قراردادی، شرکتی، حجمی و … از انواع مدل های همکاری با شهرداری های کشور است و تعداد زیادی در هزار و 243 شهرداری کشور مشغول به فعالیت هستند که خدمات آنها به طور مستقیم به مردم ارائه می شود.

حسن آبادی با اشاره به مشکل قوانین استخدامی شهرداری ها گفت: از سال 1334 تاکنون قوانین ناسخ و منسوخ زیادی در حوزه منابع انسانی شهرداری ها به تصویب رسیده که باعث خلاهای قانونی در این زمینه شده است.

وی ادامه داد: یکی از این مشکلات آن است که برای هر پست سازمانی مصوب در شهرداری های کشور 3 تا 5 برابر کارمند وجود دارد، همچنین بخش اعظمی از اعتبارات شهرداری ها صرف حقوق و مزایای کارکنان شهرداری ها می شود و گاهی این اعتبارات به پروژه های عمرانی نمی رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت 50 هزار نیروی انسانی شهرداری ها عوض می شود

وضعیت 50 هزار نیروی انسانی شهرداری ها عوض می شود