مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1396 ساعت 13:462017-06-19سياسي

رژیم صهیونیستی با عملیات اخیر موشکی سپاه به پایان عمر خود نزدیک تر شد


مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه آزادمشگین شهر عملیات اخیر موشکی سپاه پاسداران به مواضع داعش در سوریه را موجب غرور مسلمانان جهان دانست و گفت: - با تحقق این عملیات، در حقیقت رژیم صهیونیستی به پایان عمر خود نزدیکتر شد.

اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید میلاد محرمی، مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه آزادمشگین شهر در گفت و گو با خبرگزاری دانشجو، عملیات اخیر موشکی سپاه پاسداران به مواضع داعش در سوریه را موجب غرور مسلمانان جهان دانست و گفت: با تحقق این عملیات، در حقیقت رژیم صهیونیستی به پایان عمر خود نزدیکتر شد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران منشاء حرکت های بزرگ در منطقه بوده و تحولات جهانی نیز تحت تاثیر انقلاب اسلامی قرار دارد، گفت: در شرایط امروز که حاکمان بعضی کشورهای منطقه هویت خود را از دست داده و افسارخود را به دست مستکبرین جهانی سپرده اند، این حمله مقتدرانه سپاه به مواضع استکبار در سوریه بود که علاوه بر انداختن لرزه بر اندام پوشالی اعیادی استکبار باعث تلالوء نور امید در دل مظلومان منطقه بخصوص در عراق،سوریه و یمن و مباهات ایرانیان در جهان شد.

مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه آزادمشگین شهر در ادامه سخنان خود عقب نشینی و لرزش دل برخی مسئولین در داخل کشور را که نشان دهنده خودباختگی و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی با عملیات اخیر موشکی سپاه به پایان عمر خود نزدیک تر شد

رژیم صهیونیستی با عملیات اخیر موشکی سپاه به پایان عمر خود نزدیک تر شد