مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1396 ساعت 13:262017-06-19بين الملل

رییس جمهور آمریکا در حمایت از تروریسم سهیم است


رییس دیدبان حقوق بشر با انتشار پیامی ضمن زیر سوال بردن مواضع دوگانه آمریکا، رییس جمهوری این کشور را در حمایت از تروریست ها سهیم دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو کنت راث در این پیام که در توییتر منتشر کرده با اشاره به تصویب فروش سلاح به قطر در کنگره آمریکا و تایید آن از سوی دونالد ترامپ می نویسد: اگر قطر حامی تروریسم است، ترامپ با تایید فروش 12 میلیارد دلار تسلیحات به دوحه در این امر (حمایت ار تروریسم) سهیم شده است.

پس از آنکه دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا در بالاترین سطح، قطر را متهم به حمایت از تروریسم کرد مجوز فروش 21 میلیارد دلار تسلیحات را به دوحه صادر کرد.

12 میلیارد دلار از این قرارداد مربوط به تحویل تعدادی از جنگنده های F15 است که در دیدار هفته گذشته وزیر دفاع قطر با جیمز ماتیس همتای آمریکایی وی به امضا رسید.

لازم به ذکر است که قرارداد 21 میلیارد دلاری فروش سلاح به قطر در سال 2016 میان دو کشور به امضا رسیده اما کنگره آمریکا اخیرا با فروش این میزان تسلیحات که بخش عمده آن مربوط به فروش جنگنده به دوحه است موافقت کرده است.

در همین رابطه مشعل آل ثانی سفیر قطر در آمریکا با انتشار عکسی در توییتر از امضای این توافق نظامی نوشت: به موجب این قرارداد، 60 هزار فرصت شغلی جدید در 24 ایالت آمریکا ایجاد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور آمریکا در حمایت از تروریسم سهیم است

رییس جمهور آمریکا در حمایت از تروریسم سهیم است