مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1396 ساعت 13:012017-06-19سياسي

رییس خانه احزاب ایران: پاسخ سپاه پاسداران به داعش سریع، حساب شده و قابل تمجید است


رییس خانه احزاب ایران در واکنش به پاسخ قدرتمندانه سپاه پاسداران به گروهک تروریستی داعش، گفت: پاسخ سپاه پاسداران به داعش سریع و حساب شده و قابل تمجید است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه احزاب "، قدرتعلی حشمتیان رییس خانه احزاب ایران در واکنش به پاسخ قدرتمندانه سپاه پاسداران به گروهک تروریستی داعش اظهار داشت: پاسخ سپاه پاسداران به داعش سریع و حساب شده و قابل تمجید است.

وی افزود: ما از این حرکت جان برکفان سپاه پاسداران و ارتشیان غیور سپاسگزاریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، در آخرین ساعات روز یکشنبه 28 خرداد ماه، نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با چند فروند موشک بالستیک میان برد مواضع تروریست های تکفیری (مقرّ فرماندهی و مراکز تجمع و پشتیبانی) در منطقه دیرالزور سوریه (فاصله حدود 650 کیلومتر) را مورد اصابت قرار داد.

این موشک ها که از پایگاه های موشکی نیروی هوافضای سپاه در استان های کردستان و کرمانشاه شلیک شده و پس از عبور از آسمان عراق، به صورت دقیق به اهداف اصابت کرده است.

انتهای پیام/ http://fna.

ir/SHWHYT نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس خانه احزاب ایران: پاسخ سپاه پاسداران به داعش سریع، حساب شده و قابل تمجید است

رییس خانه احزاب ایران: پاسخ سپاه پاسداران به داعش سریع، حساب شده و قابل تمجید است