مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1396 ساعت 13:012017-06-19دانش

تکمیل تجهیزات و گسترش 4000 متر مربعی فضای دانشکده دندانپزشکی دانشگاه آزاد اصفهان


رییس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان اصفهان گفت: در دیدار ریاست دانشگاه آزاد خوراسگان اصفهان از دانشکده دندانپزشکی این دانشگاه، - تکمیل تجهیزات دانشکده و گسترش فضاهای این دانشکده تا 4000 متر مربع تصویب شد.

اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید مسعود خبیری، رییس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان اصفهان در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: در دیدار ریاست دانشگاه آزاد خوراسگان اصفهان از دانشکده دندانپزشکی این دانشگاه، تکمیل تجهیزات دانشکده و گسترش فضاهای علمی، آموزشی، پژوهشی و درمانگاهی این دانشکده مورد بررسی قرار گرفت و افزایش فضای دانشکده تا 4000 متر مربع تصویب شد.

وی در مورد دیدار سید محمد امیری، ریاست و علی پزشکی، معاون عمرانی این دانشگاه از دانشکده دندانپزشکی گفت: این دیدار در دو روز متوالی در روزهای 22 و 23 خردادماه و با هدف بررسی مشکلات مربوط به توسعه دانشکده دندانپزشکی و سرعت بخشیدن به رفع این مشکلات صورت گرفت و راهکارهای توسعه فضاهای علمی، آموزشی، پژوهشی و درمانگاهی این دانشکده را مورد بررسی قرار گرفت.

خبیری افزود: سید محمد امیری در این بازدید به همراه رییس دانشکده و دیگر مسئولان دانشکده دندان پزشکی از بخش های پاتولوژی، رادیو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل تجهیزات و گسترش 4000 متر مربعی فضای دانشکده دندانپزشکی دانشگاه آزاد اصفهان

تکمیل تجهیزات و گسترش 4000 متر مربعی فضای دانشکده دندانپزشکی دانشگاه آزاد اصفهان