مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1396 ساعت 10:552017-06-19سياسي

افزایش امیدها به آغاز فرآیند مهاجرت معکوس به روستاهای سمنان


رییس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان با اشاره به برنامه ریزی های حمایتی و توسعه محور این مجموعه از روستاییان استان از افزایش امیدها برای مهاجرت معکوس به شماری از روستاهای این استان خبرداد.

- سرهنگ جبار دوستمحمدیان در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به شعار سال مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری اظهار کرد: بسیج سازندگی استان در همین راستا با مشارکت برخی دستگاه های اجرایی استان برنامه جامعی برای محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال در شماری از روستاهای این استان به اجرا در می آورد.

وی از شناسایی 59 روستای این استان برای اجرایی شدن این طرح ملی خبر داد و افزود: این روستاها در سه دهستان بزرگ استان که از ظرفیت های مناسبی برخوردارند انتخاب شدند.

وی با بیان اینکه این روستاها در سه شهرستان شرقی استان انتخاب شدند، اضافه کرد: این 59 روستا در سه دهستان خارتوران، فرومد و قهاب رستاق که در شهرستان های میامی، شاهرود و دامغان قرار دارند، واقع شدند.

رییس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان با بیان اینکه این طرح در سال جاری اجرایی می شود ادامه داد: اعتبارات مورد نیاز برای این طرح بزرگ پیش بینی شده است.

سرهنگ دوست محمدیان با بیان اینکه نیمی از اعتبارات این پروژه ها از سوی بسیج سازندگی سپاه و نیم دیگر آن از سوی دستگاه های دولتی تامین می شود خاطرنشان کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش امیدها به آغاز فرآیند مهاجرت معکوس به روستاهای سمنان

افزایش امیدها به آغاز فرآیند مهاجرت معکوس به روستاهای سمنان