مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1396 ساعت 10:352017-06-19سياسي

نشست استانداران ایلام و واسط برای گشایش مرز چنگوله - شهابی


نشست مشترک استانداران ایلام و واسط عراق به منظور برسی آخرین وضعیت مرز «شهابی» عراق و «چنگوله» ایران در فرمانداری مهران برگزار شد.

- نشست مشترک استانداران ایلام و واسط عراق به منظور برسی آخرین وضعیت مرز شهابی عراق و چنگوله ایران در فرمانداری مهران برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا مروارید استاندار ایلام در این نشست اظهار کرد: فرصت های مناسبی در زمینه های مختلف با استان واسط داریم و به دنبال ایجاد دریچه جدید برای گسترش روابط بین دو استان و دو کشور هستیم که یکی از این فرصت ها ایجاد مرز چنگوله است .

وی تاکید کرد: راه اندازی مرز چنگوله در بحث تجارت و حتی تردد زائران در ایام اربعین می تواند کمک کار خوبی برای مرز مهران باشد.

مالک خلف وادی استاندار استان واسط عراق نیز در این دیدار روابط بین استان های ایلام و واسط عراق را بسیار خوب دانست و گفت: ما همه در تلاشیم تا روابط را بیش از پیش با استان ایلام و کشور ایران در زمینه تجارت و تردد زائران گسترش دهیم .

بر اساس این گزاررش به نقل از روابط عمومی استانداری، ایجاد فضای فیزیکی محل بازارچه چنگوله وشهابی؛ تأمین آب، برق، راه دسترسی و دریافت مجوز فعالیت این دو مرز از طریق دو دولت ایران وعراق از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه مورد بحث قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست استانداران ایلام و واسط برای گشایش مرز چنگوله - شهابی

نشست استانداران ایلام و واسط برای گشایش مرز چنگوله - شهابی