مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1396 ساعت 10:322017-06-19پزشكي

اعزام سه گروه از بیماران برای حج ممنوع شد


رییس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر با تشریح هزینه واکسن مننژیت از سوی حجاج گفت: طبق دستورالعمل پزشکی حج، سه گروه از بیماران نمی توانند به حج اعزام شوند، - اما بیماران دیالیزی به مانند سال های گذشته به حج اعزام خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو"، سید علی مرعشی با اشاره به اینکه امسال 400 قلم دارو برای ارسال به مکه و مدینه در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: سرم و شربت وزن و حجم کمتری دارد و هزینه های آن تفاوت چندانی با ایران ندارد در نظر داریم که از سعودی ها خریداری کنیم، در واقع اول شوال تا آخر ذی القعده زمان تعیین شده از طرف سعودی برای ارسال دارو ها تعیین شده است.

در هیچ سالی با مشکل دارو مواجه نبودیم و امسال هم مشکلی نخواهیم داشت.

واکسن مننژیت تامین شد به گفته رییس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر، امسال به دلیل شرایط خاص برگزاری مراسم حج درخواست تهیه واکسن به صورت فوری به یک کمپانی داده شد که تا پایان خرداد واکسن مورد نیاز به کشور وارد می شود و در حال حاضر 10 هزار دوز از این واکسن تامین شده است.

مرعشی به پرداخت هزینه واکسن مننژیت از سوی حجاج اشاره و تصریح کرد: این دارو به لحاظ ماندگاری دارای دو نوع است که دارو با ماندگاری دو ساله با 30 هزار تومان و دارو با ماندگاری 5 ساله 80 تا 90 هزار تومان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام سه گروه از بیماران برای حج ممنوع شد

اعزام سه گروه از بیماران برای حج ممنوع شد