مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1396 ساعت 10:102017-06-19بين الملل

دیدار رییس جمهوری پاکستان با پادشاه عربستان


رییس جمهوری پاکستان با پادشاه عربستان درخصوص روابط میان ریاض-اسلام آباد و نیز بررسی راه های کاهش بحران دیپلماتیک میان عربستان و قطر رایزنی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه دیلی تایمز، ممنون حسین، رییس جمهوری پاکستان و سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان درباره شرایط در خاورمیانه و جنوب آسیا بحث و تبادل نظر کردند و متعهد شدند تا در دشواری و سهولت کنار یکدیگر باشند.

دو طرف همچنین درباره مسائل مشترک و منافع دوجانبه گفت وگو کردند.

ممنون حسین گفت: پاکستان و عربستان روابط برادرانه دارند و تمام پاکستانی ها جایگاه ویژه ای برای عربستان در قلبشان قائل هستند.

وی همچنین از "سخاوتمندی" ملک سلمان درقبال مسلمانانی که به مکه و مدینه سفر می کنند و نیز از "تلاش های" او برای "تامین امکانات" حجاج عمره و تمتع قدردانی کرد.

رییس جمهوری پاکستان همچنین با عبد ربه منصور هادی، رییس جمهوری مستعفی یمن و نیز رییس مجلس ملی کویت در عربستان دیدار و گفت وگو کرد.

سفر ممنون حسین به عربستان در بحبوحه اختلافات دیپلماتیک در خاورمیانه و نیز پس از سفر یک روزه نواز شریف، نخست وزیر پاکستان به ریاض انجام شد.

اوایل همین ماه، عربستان با حمایت امارات، مصر، بحرین، یمن و مالدیو روابط دیپلماتیک و تجاری با قطر را قطع کرده و دوحه را به حمایت از تروریس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار رییس جمهوری پاکستان با پادشاه عربستان

دیدار رییس جمهوری پاکستان با پادشاه عربستان