مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1396 ساعت 10:102017-06-19اقتصادي

بازگشت شاسی بلندهای لوکس به بازار ایران


شرایط پیش فروش خودروی محبوب لکسوس RX برای نخستین بار در ایران پس از چهار سال غیبت این خودرو، در بخشنامه جدید ایرتویا اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، واحد بازاریابی شرکت ایرتویا" اعلام کرد: اوایل سال 87 بود که لکسوس RX با مدل فیس لیفت نسل دوم خود پا به بازار ایران گذاشت و از همان ابتدای ورود خود طرفداران زیادی را به خود جذب کرد و در زمانی کوتاه بازار خودروهای لوکس شاسی بلند را تحت تصرف خود قرار داد.

البته این اتفاقی بود که سال ها پیش در سایر کشورها نیز رخ داد.

لکسوس، این کمپانی جوان با مدیریت، برنامه ریزی و با ساخت خودروهای لوکس با کیفیت و دوام بالا توانست رقبای خود را که سالیان سال در بازار خودروهای لوکس عرض اندامی می کردند به چالش کشیده و به سرعت از آنها پیشی بگیرد.

شرکت ایرتویا پس از چند سال وقفه، سال گذشته با معرفی لکسوس RX در نمایشگاه خودروی تهران ورود این خودروی لوکس شاسی بلند را به علاقه مندان اعلام کرد.

این خودرو در بازار جهانی با موتورهای گوناگون عرضه می شود که برای بازار ایران نمونه 2 لیتری مجهز به سیستم توربو شارژر در نظر گرفته شده است.

از نظر تکنولوژی و تجهیزات نیز می توان گفت RX مانند دیگر خودروهای لکسوس دارای سطح امکانات بالایی بوده و با توجه به عرضه این خودرو در تیپ های متفاوت، طیف گسترده ای از علاقه مندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت شاسی بلندهای لوکس به بازار ایران

بازگشت شاسی بلندهای لوکس به بازار ایران