مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1396 ساعت 09:402017-06-19ورزشي

تدوین و اجرای طرح نظام نامه جامع مشاوره در دانشگاه علمی کاربردی


رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی با بیان اینکه موضوع مشاوره حساس و بسیار مهم است، خواستار تدوین و اجرای طرح نظام نامه جامع مشاوره با همکاری مرکز مشاوره و سلامت وزارت علوم، - مراکز مشاوره دانشگاه های بزرگ و دیگر صاحب نظران و متخصصان حوزه مشاوره شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدحسین امید در سی امین جلسه شورای تخصصی فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی با اشاره به اهمیت اجرای برنامه های محتوایی در حوزه فرهنگی از اعضاء شورای فرهنگی و دانشجویی دانشگاه درخواست کرد به جز برنامه های معمول اجرایی، برنامه های محتوایی و نوآورانه هر حوزه را برای سال جاری به شورای فرهنگی ارائه کنند.

دکتر امید در ادامه اجرای طرح هایی در راستای فرهنگ سازی برای مأموریت های مهارت آفرینی این دانشگاه را ضروری عنوان کرد.

در ادامه این جلسه دکتر بهزاد بهرامی نسب معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی طی سخنانی از دکتر امید رییس دانشگاه به دلیل حضور در تمامی رویدادهای فرهنگی، دانشجویی و ورزشی و حمایت های مادی و معنوی وی قدردانی کرد.

وی از مدیران و متولیان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه تقاضا کرد تا برنامه های فرهنگی را به نحوی برنامه ریزی کنند تا ضمن پوشش تمامی واحدهای استانی، این برنامه ها توسط خود واحدهای استانی و براساس تقویم فرهنگی اجرا شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین و اجرای طرح نظام نامه جامع مشاوره در دانشگاه علمی کاربردی

تدوین و اجرای طرح نظام نامه جامع مشاوره در دانشگاه علمی کاربردی