مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1396 ساعت 09:402017-06-19اجتماعي

پیش بینی اسکان 40 هزار مسافر تابستانی در مدارس کرمانشاه


مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه پیش بینی کرد: تابستان امسال بیش از 40 هزار نفر در اقامتگاه های آموزش و پرورش استان اسکان پیدا کنند.

- سلیمان محبی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه برای اسکان و پذیرایی از میهمانان تابستانی 500 کلاس درس در استان در قالب چند گروه در نظر گرفته شده، اظهار کرد: بیشترین کلاس های درس در نظر گرفته شده برای اسکان کلاس های ویژه هستند.

محبی افزود: علاوه بر این کلاس های درس، 14 باب میهمانسرا و خانه معلم استان نیز در طول ایام تابستان همچون دیگر ایام سال آماده اسکان مسافران تابستانی هستند که این اماکن اقامتی ظرفیت اسکان حدود سه هزار نفر را دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه افراد غیرفرهنگی هم می توانند از اقامتگاه های آموزش و پرورش در سفرهای تابستانی خود استفاده کنند، اضافه کرد: شرایط اسکان برای تمامی متقاضیان فراهم شده، هرچند اولویت اسکان با فرهنگیان است.

محبی در ادامه در خصوص شیوه ثبت نام برای اسکان در اماکن اقامتی آموزش و پرورش اظهار کرد: افراد ضمن اینکه با مراجعه حضوری امکان استفاده از خدمات اسکان را دارند، در صورت تمایل می توانند با مراجعه به سامانه اسکان میهمانان فرهنگی http://eskan.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی اسکان 40 هزار مسافر تابستانی در مدارس کرمانشاه

پیش بینی اسکان 40 هزار مسافر تابستانی در مدارس کرمانشاه