موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - نعيمه نظام دوست - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - كميسيون اجتماعي - مستمري بگيران - جودوي قهرماني جهان - كلانشهر كرمانشاه - فيلم فصل فراموشي فريبا - صادق آملي لاريجاني - سامانه ضد تگرگ - فاز دوم هدفمندي يارانه ها - ديپلمه هاي نظري - قطعات كامپيوتر - سيدمجيد حسيني - شركت شهرك هاي صنعتي البرز - شادي مردم ايران - روسكومنادزور - سريعترين خودروها

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1396 ساعت 08:402017-06-19ورزشي

حسینی: دعوت ملی پوشان بوکس به اردوها شایعه است


نایب رییس فدراسیون بوکس خبرهایی که مبنی بر حضور ملی پوشان سابق بوکس در تیم ملی وجود داشت را شایعه دانست.

- روح الله حسینی در گفت وگو با ایسنا، به شایعات اخیر در مورد بوکس اشاره کرد و افزود: خبرهایی که مبنی بر حضور ملی پوشان سابق در تیم ملی بوکس وجود دارد شایعاتی هستند که برخی از افراد آن را تولید می کنند.

در حال حاضر ما هیچ خبری از ملی پوشان سابق مثل آقایان روزبهانی و محرابی نداریم چون این عزیزان به صورت انفرادی تمرین می کنند.

وی در مورد سجاد مهرابی ادامه داد: سجاد مهرابی یکی از بوکسوهای خوب ما است، اما به دلیل شرکت او در مسابقات حرفه ای از سوی فدراسیون جهانی دچار محرومیت شده است.

فدراسیون بوکس نامه نگاریی هایی انجام داده است تا محرومیت سجاد مهرابی را بر طرف کند و در حال حاضر هم ما هیچ خبری از او نداریم.

حسینی در مورد برنامه های فدراسیون بوکس نیز خاطر نشان کرد: در حال حاضر فدراسیون سه اردو را در رده های نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار کرده است و با این شرایط فدراسیون خود را برای حضور در مسابقات جوانان آسیا و قهرمانی آسیا در 10 تا 15 روز آینده آماده می کند.

وی در مورد مسابقات پیش روی تیم ملی بوکس نیز اظهار کرد: در چند روز آینده رقابت های امیدهای کشور را پیش رو داریم و پس از آن نیز در مرداد ماه تیم ملی نوجوانان به مسابقات قهرما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسینی: دعوت ملی پوشان بوکس به اردوها شایعه است

حسینی: دعوت ملی پوشان بوکس به اردوها شایعه است