مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1396 ساعت 17:002017-06-18دانش

برگزاری آیین نکوداشت دانش آموختگان غیرایرانی در دانشگاه تبریز


معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تبریز گفت: پانزدهمین آیین نکوداشت دانش آموختگان غیرایرانی و دهمین جشنواره فرهنگ ملل دانشجویان غیرایرانی با حضور مقامات کشوری و استانی و دانشجویان بیش از 30 کشور خارجی از 14 الی 16 تیر ماه در دانشگاه تبریز برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا حسین زاده با بیان اینکه این جشنواره و آیین نکوداشت به منظور گسترش همکاری های علمی و مراوده های فرهنگی است، اظهار کرد: دانشجویان خارجی سفیران کشور محل تحصیل خود هستند و در صورت ترک کشور با خاطره ای خوش و ماندگار، همواره فرهنگ، تمدن و آیین های کشور محل تحصیل خود را در زادگاهشان تبلیغ و نمایندگی می کنند.

وی در این خصوص اضافه کرد: با راهبری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری این جشنواره از سوی دانشگاه تبریز و با حمایت استانداری آذربایجان شرقی، شهرداری تبریز، اداره کل میراث فرهنگی و صنایع گردشگری استان و دبیرخانه تبریز 2018 برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: همزمان نمایشگاهی از تاریخ، فرهنگ، صنایع دستی و غذاهای سنتی کشورهای شرکت کننده در پارک ائل گلی به مدت سه روز برپا می شود که می تواند مقدمه ای برای برنامه تبریز 2018 بوده و زمینه ای برای شناساندن بهتر تبریز و آذربایجان شرقی در سطح بین الملل باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آیین نکوداشت دانش آموختگان غیرایرانی در دانشگاه تبریز

برگزاری آیین نکوداشت دانش آموختگان غیرایرانی در دانشگاه تبریز