مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1396 ساعت 16:112017-06-18سياسي

با حضور 1400 نیروی نظامی رزمایش مشترک دریایی ایران و چین در تنگه هرمز برگزار شد


تمرین مشترک نیروی دریایی ارتش ایران و چین در محدوده شرق تنگه هرمز تا دریای عمان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی ارتشت، مرین دریایی مشترک بین نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی دریایی جمهوری خلق چین از صبح امروز در محدوده شرق تنگه هرمز تا دریای عمان آغاز و ساعتی پیش به اتمام رسید.

دریادار حسین آزاد فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش در این خصوص گفت: امروز پس از جدا شدن ناوشکن جمهوری اسلامی ایران الوند و یک بالگرد ضد زیر دیایی از نیروی دریایی راهبردی ارتش از اسکله منطقه یکم نداجا و همچنین ملحق شدن ناوشکن جمهوری اسلامی ایران البرز از ناوگروه چهل و هفتم این نیرو، ناو لجستیکی و ناوشکن های نیروی دریایی کشور چین نیز بمنظور برگزاری تمرین مشترک دریایی، بندرعباس را به مقصد شرق تنگه هرمز و دریای عمان ترک کردند.

وی افزود: پس از استقرار در محدوده از پیش تعیین شده یعنی شرق تنگه هرمز تا دریای عمان، تمرین مشترک شروع شد و لحظاتی پیش پایان یافت.

دریادار آزاد خاطر نشان کرد: قریب به 700 نفر از کارکنان ناوگروه نیروی دریایی کشور چین و قریب به 700 نفر از کارکنان ولایتمدار نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در قالب پست فرماندهی و کنترل ، هدایت عملیات ، عملیات پرواز بالگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با حضور 1400 نیروی نظامی رزمایش مشترک دریایی ایران و چین در تنگه هرمز برگزار شد

با حضور 1400 نیروی نظامی رزمایش مشترک دریایی ایران و چین در تنگه هرمز برگزار شد