مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1396 ساعت 15:302017-06-17ورزشي

از فرانچسکو توتی تا سروش رفیعی


فرانچسکو توتی 25 سال برای رُم بازی کرد تا اسطوره شد، تعداد بازی های سروش با لباس پرسپولیس به 20 بازی نرسید اما توسط هواداران مثل بازیکنانی که سال ها برای این تیم توپ زدند، - تحسین شد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احسان محمدی در عصر ایران نوشت: چند روز از پیوستن سروش رفیعی، هافبک پرسپولیس به باشگاه الخور قطر می گذرد.

مدام دل دل می کردم که چیزی بنویسم یا نه! ممکن است این یادداشت کام برخی از هواداران پرسپولس را تلخ کند اما تلخی تازه به از قند مکُرر.

فرانچسکو توتی ستاره آس رُم چند هفته پیش کفش هایش را برای همیشه آویخت و حالا مثل یک امپراتور بازنشسته مورد تحسین قرار می گیرد.

او بارها این شانس را داشت که به تیم های بزرگ تر برود و افتخارات بیشتری به دست بیاورد اما یک بار در مقابل این پرسش تکراری جمله فوق العاده ای گفت: تو مدرسه به ما یاد دادن خانواده مهم ترین چیز تو زندگیه، آدم خانواده فقیرش رو رها نمی کنه تا با پولدارها زندگی کنه! او حالا جایش را در میان پرستیدنی های رُم پیدا کرده است.

مردم این شهر مثل یک قدیس تحسین اش می کنند، نه به واسطه جام های نه چندان پرتعدادی که کسب کرد بلکه به خاطر 25 سال وفاداری به تیمش.

ستاره هایی مانند فرانچسکو توتی البته انگشت شمار اما ستودنی اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از فرانچسکو توتی تا سروش رفیعی

از فرانچسکو توتی تا سروش رفیعی